Преминете кон содржината

НЛБ Контакт центар

Сите информации со само еден повик во секое време!

Достапни 24/7

Контакт центар

  • Совети и информации за сите продукти и услуги на НЛБ Банка
  • Информации за промотивни кампањи
  • Ваше мислење
  • Информација за моментална состојба на сите Ваши сметки
  • Помош при губење или кражба на картичка
  • Блокада на картички
  • Техничка поддршка за НЛБ Клик, НЛБ Проклик, НЛБ мКлик, ПОС терминали и банкомати
  • Можност за закажување на состанок во експозитурите на НЛБ Банка

 

 

НЛБ Банка АД Скопје

ул. Водњанска  бр. 1
1000 Скопје
Република Северна Македонија

 

Доколку сакате да пријавите мито, корупција или сомневање за друго штетно однесување, истото можете да го направите на:

  • Телефонскиот број: 02/ 5100 325
  • Електронската адреса: izmami@nlb.mk или
  • Преку пошта до: Овластено лице за прием на пријави за штетно однесување, н/р ДОВЕРЛИВО, ул. „Водњанска “ бр.1, 1000 Скопје, Центар. Република Северна Македонија

Пријава може да доставите и директно до Народна Банка на Република Северна Македонија.

За сите потребни информации

<p>Испратете порака</p>

Испратете порака

Пополнете ја формата, а ние ќе Ве контактираме.

<p>Јавете се во нашиот Контакт центар</p>

Јавете се во нашиот Контакт центар

Тука сме за сите ваши прашања 24/7.