НЛБ Контакт центар
Достапни 24/7

Контакт центар
- Совети и информации за сите продукти и услуги на НЛБ Банка
- Информации за промотивни кампањи
- Ваше мислење
- Информација за моментална состојба на сите Ваши сметки
- Помош при губење или кражба на картичка
- Блокада на картички
- Техничка поддршка за НЛБ Клик, НЛБ Проклик, НЛБ мКлик, ПОС терминали и банкомати
- Можност за закажување на состанок во експозитурите на НЛБ Банка
НЛБ Банка АД Скопје
Доколку сакате да пријавите мито, корупција или сомневање за друго штетно однесување, истото можете да го направите на:
- Телефонскиот број: 02/ 5100 325
- Електронската адреса: izmami@nlb.mk или
- Преку пошта до: Овластено лице за прием на пријави за штетно однесување, н/р ДОВЕРЛИВО, ул. „Водњанска “ бр.1, 1000 Скопје, Центар. Република Северна Македонија
Пријава може да доставите и директно до Народна Банка на Република Северна Македонија.