НЛБ Контакт центар
Достапни 24/7

Контакт центар
- Совети и информации за сите продукти и услуги на НЛБ Банка
- Информации за промотивни кампањи
- Ваше мислење
- Информација за моментална состојба на сите Ваши сметки
- Помош при губење или кражба на картичка
- Блокада на картички
- Техничка поддршка за НЛБ Клик, НЛБ Проклик, НЛБ мКлик, ПОС терминали и банкомати
- Можност за закажување на состанок во експозитурите на НЛБ Банка
НЛБ Банка АД Скопје
Секое лице кое ќе утврди или ќе биде запознаено со сомневање за штетно однесување, може да го пријави истото преку еден од следните канали на комуникација.
Што претставува штетно однесување?
Штетно однесување е секое дејствие од страна на одредено лице кое:
- може да предизвика имотна или неимотна штета за Банката,
- е противправно од аспект на прописите и општите начела,
- е во спротивност со добрите практики.
Како да пријавите?
Можете да поднесете пријава преку еден од следните начини:
Електронска пошта: izmami@nlb.mk
Телефон: 02/5100-325
Поштенско сандаче: Овластено лице за прием на пријави за штетно однесување, н/р ДОВЕРЛИВО, ул. „Водњанска “ бр.1, 1000 Скопје, Центар, Република Северна Македонија.
Дополнително, пријава може да се достави и директно до Народна банка на Република Северна Македонија.
ВАЖНО: Овие канали не се наменети за:
- совети
- прашања
- барање информации
- поплаки